سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی تخصصی انواع لپ تاپ های استوک

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

در این متن نکات مهمی را جهت تست و بررسی و انتخاب لپ تاپ استوک قبل از خرید ذکر می نماییم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام افرا استوک، اگر شما قصد خرید لپ تاپ دارید باید به یک سری موارد دقت نمایید تا بتوانید لپ تاپ مناسب خود را تهیه نمایید.در ادامه موارد مهمی که باید قبل از خرید لپ تاپ بدانید را کامل توضیح می دهیم.

نکته بسیار مهم : برای خرید لپ تاپ موردی که قبل از خرید حتما باید مورد توجه قرار بدهید این است که در هر لپ تاپی رم و هارد به راحتی قابل ارتقا میباشند، اما پردازنده و گرافیک قابل تغییر نمی باشند. پس باید به نوع پردازنده و گرافیک دقت زیادی نمایید.

 هر زمانی مایل باشید می توانید با پرداخت اختلاف قیمت ناچیزی رم و هارد را در چند دقیقه ارتقا بدهید اما گرافیک و پردازنده قابل تغییر نیست.

امروزه با توجه به افزایش قیمت لپ تاپ ها و افزایش  نیاز مردم  به خرید لپ تاپ برای آموزش های مجازی، تهیه لپ تاپ های نو با قیمت های نجومی به صرفه نیست ،در این شرایط بهترین گزینه خرید لپ تاپ استوک با کارکرد کم می باشد،این لپ تاپ ها تولید شده برای کشور های اروپایی هستند که با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسند.

نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ استوک

قبل از خرید هر لپ تاپ دست دوم باید به گرید بندی آن توجه کنید، گرید به معنای میزان کارکرد لپ تاپ می باشد گرید بندی ها به صورت A++، A ،B،C میباشد.قبل از هر چیز سعی کنید لپ تاپ با گرید A یا A++ خریداری کنید لپ تاپ های استوک گرید A دارای کارکرد کمی هستند و طبیعتا سیستمی که کارکرد کمی داشته باشد عمر بیشتری خواهد داشت.

نکته بسیار مهم دیگر توجه به سلامت سخت افزاری سیستم می باشد ، به دلیل این که هر لپ تاپ از اجزای اصلی رم، هارد، پردازنده و گرافیک تشکیل شده است باید این موارد از نظر سلامت کارکرد تست شوند زیرا ایجاد مشکل در هر کدام از این سخت افزار ها باعث اختلال در عملکرد سیستم می شود.

برای تست هر کدام از سخت افزار  های لپ تاپ خود راهکار های بسیار ساده ای وجود دارد که در چند دقیقه می توانید بطور کامل سلامت سخت افزاری سیستمتان را تست کنید که در ادامه برای شما به طور کامل شرح داده می شود.

مراحل تست سخت افزاری لپ تاپ

تست هارد (حافظه داخلی):

اگر لپ تاپ شما هارد معمولی دارد جهت تست آن برنامه hard disk sentinel را نصب نمایید و اگر هارد شما از نوع ssd یا msata یا m2 میباشد از برنامه  ssd life استفاده نمایید.

تست رم و گرافیک و پردازنده:

با نصب برنامه speccy اطلاعات کامل از کلیه سخت افزارهای سیستم همراه با عملکردشان را میتوانید مشاهده کنید. بعد از این که اپلیکیشن را باز می‌کنید، Speccy اطلاعات را به صورت گرافیکی در رابطه با همه قطعات سخت افزار به شما نمایش خواهد داد.برنامه های دیگری مثل GPU Z و CPU Z نیز جهت تست گرافیک و پردازنده می باشند.

خرید از فروشگاه معتبر و دارای پشتیبانی

برای انجام تست های سخت افزای باید مهلت تست کافی به خریدار داده شود تا بتواند سخت افزار سیستم خود را کاملا تست نماید.

فروشگاه افرا استوک ضمن تست کلیه محصولات توسط کادر مجرب قبل از ارسال، مهلت تست کافی به خریدار می دهد تا از سلامت سیستم خود اطمینان حاصل کند و در صورت هر گونه مشکل فنی پاسخگو می باشد.

فروشگاه افرا استوک وارد کننده لپ تاپ استوک می باشد و به همین دلیل قیمت های بسیار مناسب تری نسبت به بقیه ی رقبا دارد. جهت خرید بدون واسطه به وبسایت معتبر و دارای نماد اعتماد افرا استوک به آدرس  afrastok.ir  مراجعه نمایید و لپ تاپ مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و کانفیگ دلخواه انتخاب نمایید.

منبع:

https://www.isna.ir/news/99100805940/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9